Sidor

onsdag 9 januari 2013

Skyddsängel

Jag som skyddsängel, står jag stolt med stadig blick ser jag rätt in i det styrande ljuset som försöker få oss alla ur balans, utan rädsla för nu när jag vet vem jag är igen efter stormens vilda slag står jag redo med min sköld och mitt svärd redo att försvara de oskyldiga och de försvarslösa.

Jag står för vem jag är så får andra stå för vem de är, jag accepterar att alla är olika och ser bara fördelar i detta, Så länge ingen kommer till skada på ett eller annat sätt, för då tar jag fram mitt svärd och min sköld redo att försvara.


Idag har suttit å kladdat lite, det vart inte så snyggt som jag tänkt mig men det var väldigt roligt, min grabb satt tillsammans med mig och tecknade han med, han brukar va på mig ibland om vi inte kan sitta och teckna ihop för han gillar när vi gör det. Så på det hela taget en underbar eftermiddag blev det, sen spelar det ingen roll att min talang har flugit all världens väg då det gav mig så mycket att bara få göra det.

Jag önskar er alla en fortsatt bra dag, ta hand om er och era nära och kära, kramiz <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar