Sidor

torsdag 3 januari 2013

Mind Map 2013


Så här blev min Mind Map på bild, lite svårt att se vad det står, så jag skriver ner dem punkt för punkt vilka det är.

* Meditation, Insikt.
* Rätt kost.
* Musik.
* Motion, Träning.
* Nöje, Hobby.
* Paus, Återhämtning.
* Skriva.
* Skapa, Kreativitet.
* Kärlek, Vänskap.

Det här är det som är viktigt för att jag ska må bra och hitta balans i mitt liv, tycker det här här var en väldigt bra idé som jag fick av min vän Marie-Louise Nilsson ifrån hennes blogg inlägg: http://mymindfulnesslife.blogspot.se/2012/12/mind-map-infor-2013.html

Hur ser din Mind Map ut för 2013?

2 kommentarer:

  1. Din ser fin ut. Nu hejar vi på oss och ser bara till det positiva. Jag ska laminera min så det går att skriva streck och sudda ut, vecka för vecka. kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Ok det var en ide´det också, var mer inne på att gör en veckolista där jag prickar av för varje dag vilka aktiviteter jag har gjort samt en reflektionsruta där jag kan notera vad som hänt under veckans gång, blir lite mer ingående exakt vad jag gjort.
    Kramiz

    SvaraRadera