Sidor

fredag 13 juli 2012

Dikt – ilska

Ilskans klor slår till mot mig utan förvarning, jag känner  den otroliga smärtan när de går in i mig och krossar alla mina ben i hela min kropp.

Blodet forsar ut efter min kropp, jag känner blodet som pumpar och bultar i mitt huvud som håller på att sprängas. Tankarna far i mitt huvud "varför händer det här mig?"

Smärtan ökar fy fan vad det gör ont, "vad ska jag göra nu? Smärtan är så intensiv så att jag håller på att svimma men jag gör inte det för det är det här ilskan vill. Det ska göra så ont så att jag inte står ut, men jag ska vara så pass vid medvetandet att jag känner smärtan för bästa effekt.

Jag ger upp, jag börjar slappna av, ilskan ökar trycket för att få min uppmärksamhet igen. Men jag bryr mig inte om ilskan längre, jag slappnar av ytterligare och andas lugnt, trycket lättar om min kropp och jag känner hur det börjar klarna i mitt huvud.

Jag andas lugnt och behagligt medan jag känner lugnet sprida sig i min kropp, värmen som jag känner är så otroligt skön. Jag släpper ilskan fri från min kropp och jag blir så glad att jag börjar le med hela min kropp, för nu är också jag fri.

Bild: Monster hunter från cdn.bloody-disgusting.com
Warning: Farlig sida, så gå inte in där, lösenordsfiske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar