Sidor

måndag 19 december 2016

Jag vill förändra, men hur?

Jag vill ha en förändring, en rejäl än.
Jag vet att jag är bra som jag är, men jag får aldrig chansen att visa hur bra jag är.

Jag vill visa världen vem jag verkligen är, jag vill göra något som gör skillnad, så jag aldrig blir glömd.

Nästan hela mitt liv har jag försökt att inte utmärka mig för mycket, så det blir inte lätt, för jag gillar inte att synas för mycket. Men tänk om jag kunde göra något som gjorde stor skillnad, jag vill bli ihågkommen för den jag verkligen är.
Jag är omtänksam om andra, jag skulle gärna vilja göra något för andra som förändrade och förbättrade deras liv avsevärt.

Så nej jag vill inte bli rik och berömd, men det skulle vara skönt om jag kunde leva på det och även försörja min familj, sen även få en pension som jag kan leva på.

Jag är ett original så varför leva i anonymitet, det går säkert att hitta ett sätt att göra det på utan att bli för synlig, men ändå aldrig bli glömd.

Men det viktigaste är att göra skillnad för andra vilket gör stor skillnad för mig med, eftersom det är viktigt för mig att hjälpa andra.

Så det viktiga är egentligen inte att bli ihågkommen, det viktigaste är att jag själv vet att jag gjort någon skillnad, gjorde något viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar