Sidor

lördag 9 juli 2016

Tankar om bloggandet

Ju mer jag förstår, ju tystare blir det omkring mig, ingen som pratar med mig.

Det verkar som om ju klokare jag blir, desto färre diskussioner blir det, alla verkar lyssna och desto ensammare blir jag.

Får höra att jag skriver mycket bättre med åren, lättare att förstå, kanske dags och backa bandet, jag saknar diskussionerna.

Det känns som ju mer jag ger, desto mindre får jag tillbaka, det känns lite fel för mig.

Visserligen är det inte för att få något tillbaka jag gör det, men det skulle vara kul och få höra/läsa någon gång ibland vad det ger andra, en tänkare behöver inspiration lite då och då.

Visst ibland har det blivit lite mycket av det goda (förr), det tar av ens tid och energi, men det ger så mycket tillbaka, speciellt i energi och inspiration :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar