Sidor

fredag 26 juli 2013

Genomgång av mina två Mind Maps och en koll på läget just nu

Jag har gått igenom min "Mind Map 2013" och min "Mind Map - Hälsa 2013" med tillhörande veckolistor till dem bägge, konstaterar att jag inte har någon användning av Min Map 2013 just nu då jag gör det mesta som står där när jag känner för det, kan hända jag ska gör någon variant av Mind Map Hälsa 2013 där jag kan hålla koll på mat, vikt, mått, motion och träning eller ev. fortsätta med den som den är. Men just nu flyter livet på så jag behöver inte dessa hjälpmedel, i övrigt tränar jag mina axlar flera gånger varje dag, har även börjat träna hela kroppen på ett gym för att se om jag kan bygga upp kroppen så pass att jag ökar min rörlighet, minskar smärtan, minskar i vikt, få bättre kondition och öka min styrka.

Sitter och skriver på någon sorts plan över hur jag kan påverka för att få livet som jag vill ha det, genom att se om och vilken hjälp jag kan ha utav attraktionslagen och om det går att påverka karma. Där har jag kör fast lite, då några gamla misstag och negativa minnen dök upp till ytan då jag försöker blicka framåt vilket beror nog på att jag inte tagit tag i dem än, men jag tror att det är viktigt att det kommer upp så att jag kan få ett avslut på mitt förflutna. Lära mig min läxa och gå vidare, så det får ta den tid det tar. Det jag håller på och skriver om kommer inte handla om mina gamla misstag utan mer om hur jag ska göra för att få den framtid jag vill ha, får se om jag kan använda mig av allt det som kom till ytan upp vid ett annat tillfälle eller inte.

Någon handlingsplan som jag skrev om i "Lägesrapport: Om start av livsförändring" har jag inte börjat med, kan bli av i samband med att jag börjar på riktigt med min starta eget idé igen men i så fall kommer den inte handla om hur jag ska göra för att få den förändring av mitt liv som jag vill ha då jag tycker att det håller jag redan på med för fullt och till det behöver jag ingen handlingsplan till. Den kommer istället handla om mitt starta eget projekt istället, som ni förstår så är det mycket på gång just nu i min egen lilla värld.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar