Sidor

lördag 15 december 2018

På gång i bloggen


Känns ju lite märkligt att berätta vad som är på gång här, när jag i ett tidigare inlägg sa att jag kanske inte kommer skriva här något mer. Visserligen visste jag inte det just då och jag vet ju fortfarande inte riktigt vad som kommer hända här exakt, men det är ju så det är, inget är skrivet i sten. Jag var ju så osäker just då, det tog rätt lång tid innan jag ens gav ut förra inlägget.

Men så när jag väl la ut det förra inlägget så fick jag bra input från några läsare och det gav mig lite idéer och bla. har jag lite oanvänt material som ligger och "skräpar" 😉  som jag kan lägga ut så länge.

För som jag nämnde då var att bara för att jag inte har skrivit här i bloggen så innebär det ju inte att jag slutat skriva, att skriva är ett bra sätt för mig att må bättre samtidigt som jag lär mig massor när jag har en dialog med mig själv.

Jag har suttit de senaste dagarna och gått igenom det jag skrivit i år som inte har hamnat i bloggen än (15 texter), sortera ner dem till 7-8 i antalet. Jag har nu gjort en sista gallring (tror jag), så nu är det 4 texter kvar.

Så närmast ska jag ta tag i den första av de fyra texterna och se om det kan bli ett inlägg av den, sen om den blir godkänd så lägger jag ut den i bloggen. Sen tar jag nästa text och går igenom den. Så håller jag på tills jag inte har några kvar att gå igenom. Efteråt får vi se om alla fyra texterna blir nya inlägg i bloggen, chansen är ju ganska stor då jag redan har gallrat ut de bästa texterna. Så de ska ju mest gås igenom och se om de behöver putsas till lite först.

Jag har ingen brådska med att göra klart dem, men jag lägger ut dem så fort de är klara.

Samtidigt som jag går igenom texterna, så fortsätter jag förstås som vanligt att skriva på om det dyker upp något mer i min skalle 😊. Sen får vi se om det dyker upp något nytt inlägg vart efter, men vi börjar med de gamla  texterna, sedan får vi se vad som händer efter det.

Som jag nämnde i förra inlägget, så kommer jag inte annonsera om nya inlägg, i alla fall gör jag så just nu. Hur det blir i framtiden har jag ingen aning om i dagsläget.

Så nu är det bara till för er läsare som är intresserade att hålla ögonen på bloggen efter nya inlägg.

//HWK EYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar