Sidor

måndag 3 juli 2017

En liten funderare

Sitter och funderar på inlägget "Backar bandet för att se vad som gick snett", det känns inte som det hjälpte något vidare. Att följa någon manual eller vad man ska kalla det för känns inte som rätt just nu, så iväg med planerna och börja leva istället. Jag är så långt nere i skiten känns det som, utan att flippa ur. Då är det ju svårt att börja kolla vad jag bör göra, känns liksom mer läge för att coola ner lite och andas. Bara ta det lugnt och hitta rytmen, följa hjärtslagen och ha roligt. Känns som en bra plan, men som sagt inga måsten, bara kör på i lugn och ro 😊

Sen kan man börja kolla lite vad som behövs göras, visst lite försöker jag följa för allt behöver ju haverera för att man blir lite låg. Men att släppa lite på alla måsten, så molnen kan skingras lite så man ser var man ska någonstans om ni förstår vad jag menar.

So let´s go and have som fun and shake loose a little bit and see whats happening 😊

1 kommentar:

  1. Hej! Subblade in på din blogg och det verkar som att vi har valt lite lika inriktning på våra bloggar. Givande och intressant att läsa andras tankar och funderingar. Välkommen in till min blogg om du har en stund över. Www.pyspunkterad.blogspot.com
    // Elin

    SvaraRadera