Sidor

onsdag 29 januari 2014

Lägesrapport Januari 2014

Just nu så står mitt bloggande helt still som ni som följer min blogg säkert har märkt, jag har inte slutat skriva, jag har flera påbörjade blogginlägg men ingen som är färdigt. Jag började skriva ett inlägg redan i december förra året som handlar om vad ska tänka på för att nå mina mål i år, men pga. av flertalet tråkigheter på vägen så kom jag av mig, är inte säker på att jag kommer att gå in på i detalj vad som hänt de senaste månaderna då jag inte tror det hjälper mig eller någon annan om den vetskapen. Jag vet ju om vad som hänt, men jag ser ingen nytta i att dela den till andra just nu. Jag är lite mörbultad invärtes men jag lever och jag ger inte upp i första taget, så jag kommer tillbaks här i bloggen så fort jag orkar ta tag i det.

Ta hand om er och era nära och kära, kramiz <3