Sidor

lördag 4 januari 2020

Gott nytt år 2020 och tack för alla åren vi fått tillsammans och med det är dags att säga hej då


Jag ser tillbaka på bloggen genom alla år, det började med att jag behövde skriva av mig, fick tipset att starta en blogg och i början så var den låst för alla andra, men så småningom så blev den öppen för alla. Jag började marknadsföra den på olika Facebookgrupper, jag fick ett antal som följde min blogg, många som blev hjälpta av det jag skrev och det inspirerade mig. Fick mycket bra tips om hur jag skulle skriva och det var ju bra, men också en del begränsande då jag inte kunde bara skriva på utan var tvungen att tänka mig för hela tiden, kändes som man aldrig gjorde rätt. Själva tanken var att hjälpa mig själv och andra, men uppgiften blev mig för stor och till slut så gjorde jag någon arg på mig som skrev ren kritik om det jag skrev, inte konstruktiv kritik. Jag har försökt att skriva här i bloggen efter det, men till slut gick det inte längre så nu efter väldigt lång frånvaro från min blogg så jag har nu kommit fram till att det nu är slut med mitt skrivande i bloggen och med det är det dags att tacka er som följt bloggen. Och min vid det här laget vana trogen så lämnar jag inget nyårs löfte i år heller, jag kör på som jag alltid gör för det blir bäst när jag litar på mig själv och min förmåga. Jag har just nu efter många års kamp snart nått ett av mina livsmål, att äntligen nå min målvikt. Snart dags att lägga till ett år till av erfarenheter eller sk. födelsedag, för mig är ålder bara en siffra, det viktigaste är hälsan och den är bättre än på många år. Så även om ni inte kan följa mig längre, så kan ni lita på att jag fortsätter att utveckla mig och gör mitt bästa som alltid och nu utan regler och restriktioner då jag nu har bara mig själv att följa så blir det ännu enklare för mig. Lite synd att jag inte har kommit på något sätt så ni kunde få följa med på min fortsatta resa som ser mer spännande ut än vad det någonsin gjort under alla mina år, att kunna göra det på ett sådant sätt utan att det hindrar min utveckling och skadar mig.

Var rädd om dig, dina nära och kära kramiz

//Hwk Eye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar