Sidor

lördag 10 januari 2015

Gott slut på det gamla året och god fortsättning på det nya.



När jag ser tillbaka på det gamla året när det gäller min blogg så ser jag en stark koppling hur jag mådde förra året, jag kunde inte skriva av mig när jag mådde så dåligt som jag gjorde.

Jag ser även att jag mådde ungefär 50/50 bra och dåligt fördelat på det gångna året, med det i åtanke så kan 2015 bara bli bättre än förra året.

För allt är inte dåligt med att må dåligt, man lär sig mycket om sig själv och hur man kan tillåta sig må dåligt så att man kan må bättre senare.

Det var väldigt starka krafter i rörelse i universum, saker som jag helt enkelt inte kunde göra något åt, men jag kunde inte alltid inse att det var så, därför blev det så illa som det blev ibland.

Jag önskar alla som läser detta en riktigt god fortsättning på det nya året.